fredag 27 mars 2009

Hit och dit

Uuuuhhhhh...



Det var det.
Idag var jag bara med på ett kort möte om kläderna och sen fick jag en rundtur i huset. Som jag inte orkar berätta om, det var stort, det var fint, det var som en labyrint; ni fattar. Jag har nästan inte fotat någonting, bara typ två foton på utsidan av Dramaten.

Och jag känner mig så kass. De här dagarna har ju självklart varit jättelärorika och spännande, men jag är så arg på mig själv för att jag alltid ska bete mig som en idiot. Å ena sidan är jag så himla glad över att få varit där och se allt, det har varit roligt, intressand osv osv. Men å andra sidan är jag så himla glad att det är över. Ja, tyvärr. Att bara vara i vägen är inte så himla kul. Hade jag kunnat hjälpa till med något hade jag ju mer än gärna gjort det, men de var så otroligt fokuserade. Äsch. Jag vet inte. Jag vill ju i alla fall fortfarande bli kostymdesigner/kostymtecknare/vilken titel man nu behagar använda. Men jag vill inte vara en korkad praktikant.

Så jag slutade vid halv tolv, då vandrade jag runt lite planlöst på stan och visste inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv. Gick i affärer för att eventuellt tröstshoppa lite. Jag gick på Topshop igen, Beyond Retro, skoaffärer och så vidare, men jag var så trött att jag inte hittade någonting. Vilket både sög och var ganska bra. Men jag är inte så fattig atm, så något ville jag ha. Sur.

Nu har jag några timmar att slå ihjäl innan jag ska till Arlanda.

1 kommentar:

Quarter Void sa...

äsch, alla är ju så när man är newbie på nåt ställe! men kul att det va kul~! (jag använde fel konto innan)