onsdag 5 maj 2010

En vanlig sketen onsdag

Det är ofta jag loggar in på bloggen för att skriva om allt jag tänker på, ofta den här rastlösheten, att jag vill ha ut nåt mer av livet än det jag har nu. Just nu funkar faktiskt inte livet som det ska, och jag vill som... Göra nåt mer. Det låter klyschigt, men jag vill nog bort härifrån ett tag. Eller vad vet jag egentligen. Man vet ju så lite om sig själv ändå. Är det ingen som kan säga något intressant? Ni är väl inte så många som läser, men ja. Jag skulle bli glad om någon bara sa något spännande.

Det känns som att jag skulle kunna flyga ut genom fönstret. Tänk vad härligt. Att kunna flyga är helt klart min drömsuperkraft. Min högsta önskan i livet är ju att nån gång få flyga omkring inne i Peterskyrkan. Det skulle vara nåt det.

4 kommentarer:

zoraboa sa...

Att flyga är min drömsuperkraft också. När jag säger det till folk så brukar de säga typ; "Men hade det inte varit bättre att bara kunna teleportera sig dit man vill"

Men det handlar ju om så mycket mer än att bara transportera sig på ett smidigt sätt! Tänk vad underbart skönt att kunna flyga. De drömmar där jag flyger är de bästa drömmarna jag har, för ibland känns det verkligen som på riktigt.

Anonym sa...

jag skulle vilja kunna vara osynlig, skulle vara kul att smyga bakom folk och viska saker tills dom blir galna.

Quarter Void sa...

Det här kanske inte är så spännande men, i Kyoto var jag på zoo! Såg apor och tänkte på dig.

Maja sa...

joa: mm, precis. känna sig helt lätt och fri!

anonym: woah, ondskefullt! haha.

Ylwiz: oooh, apooor! längtar ihjäl mig.