söndag 30 maj 2010

Söndag igen

  • Jag är sjukt jävla less på folk som inte svarar på mail och sånt. Som handlar om viktiga saker. De kan väl lägga en enda minut av sina skitviktiga liv på att skriva "ja" eller "nej", för det är ju inte så himla svårt faktiskt.
  • Tjappis är sjuk, och jag är så orolig för henne. De tror att hon har en fästinginfektion, men penicillinet vill inte verka och hon har så ont. Var vet vi inte riktigt, men det är hemskt. Hon är trött, ledsen och slö, och jag blir galen av oro för henne. Hon spyr upp sin mat och vill bara ligga och sova hela tiden. Varför blir hon inte frisk? Jag vill inte åka när hon är sjuk.
  • Igår skvallerfikade jag med Johan i flera timmar på Roasters, tills det övergick i skvallermiddag på Pastapacket. Det var trevligt, mer sånt.
  • Jag åker på fredag. Hjälp.
  • Jag är otroligt peppad inför projektarbetet som ska påbörjas i slutet av sommaren. Jag har skisser, tyger och antagligen alla modeller, så nu vill jag bara sätta igång och sy.

3 kommentarer:

Ida sa...

Ring? D:

pon sa...

Mm helt klart mer sådant.

Och jag är också väldigtpepp på ditt projektarbete. Det ska bli väldigt kul att bära kläderna.

Anonym sa...

usch va tråkigt med vovven, hoppas den mår bättre