onsdag 28 juli 2010

En sommaruppdatering

Hej.
Sommaren är underbar. Så avslappnande och fin. Jag bygger, målar och rensar krikonskott hela dagarna som vanligt. Snart ska vi åka på festival, på Urkult! Jag, Fanny, Viktor, Elin och Elins kompisar. Lyssna på folkmusik, käka snäll mat och vara glada i dagarna tre. Pappa ska spela där med några andra gubbar, en grej med gamla visor och berättelser från Tornedalen. Så vi har kammat hem fribiljetter till festivalen åt mig, brorsan och Fanny. Så jäkla fint. Kaching. Det kommer bli hur bra som helst tror jag. Efter Urkult åker jag tillbaka ner till Blekinge, sen åker vi en sväng till Bornholm (blev inte Irland) och sen kommer jag faktiskt hem till Luleå. Om jag minns var det ligger!

Finfin sommar. Den rivstartades med Tokyoröj och knyts ihop med folkmusikfestival och Bornholmsresa.

Inga kommentarer: