tisdag 14 april 2009

Nyhetsdygnet

Igår...
...hängde jag med det tvivelaktigt coola gänget och spånade idéer på hur vi kan uppnå högre coolstatus än det riktiga coola gänget. Att resa runt jorden, bli en experimentell teatergrupp eller börja röka pipa var tre heta förslag. Förutom att spana på coola kids åt vi glass och tumbrottades. Vi har alltså en lång väg att gå innan vi blir riktigt coola. På kvällen kladdkaka, några avsnitt Scrubs och Rockband. Sämre kan man ha det en måndagkväll.


Idag...
...har jag legat i soffan och spelat DS, bokat flyg till Expohelgen, klippt mitt hår och lyssnat på Dorlene Love. De gör mig så pigg och glad!

Ikväll...
...ska jag träffa några av mina klasskompisar, se på film och äta opålitlig mat.

2 kommentarer:

Quarter Void sa...

å jag vill också hänga med er! och du är så fiiiin<3

Maja sa...

vi vill att du ska hänga med oss! jag saknar dig sketamycke! D: