lördag 18 april 2009

Drömtydning?

Ojojoj vilken knäpp dröm jag hade inatt. Min hund Tjappis, som är en väldigt glad, snäll och feg liten typ, hade börjat umgås med ett ligistgäng fyllt med bad dogs som bara var ute efter att bråka och slåss. Hon hade klurat ut hur man öppnar altandörren själv, och sen stod hon i trädgården och pratade med dem genom ett hål i planket.

Senare började hon skicka konstiga sms till mig där det stod saker som att de skulle spöa nån uppkäftig jycke och liknande. Jag blev jätterädd, och bestämde mig att gå och hälsa på Petra och Helene från min klass. Det var mitt i natten och de bodde en ganska lång bit bort, så jag tänkte ringa Petra på vägen så att jag hade någon att prata med. Men jag kunde inte hitta henne bland mina kontakter i telefonen! På något sätt visade det sig att jag av någon anledning hade döpt henne till "Shinkou Shuukyou Gakudan NoGoD" istället för "Petra", och det var därför det var så svårt att hitta! (Det är ett band, för er som inte vet).

Ja, well. Knäppt.

Ligist!

Inga kommentarer: