fredag 24 april 2009

Vill man vara fin...

Ljuva fredagseftermiddag. Jag brukar ofta sova en stund efter skolan på fredagar, bara krypa ner i soffan under den stora ullfilten med hunden på magen och stänga av. Jag kan nog gå så långt som att säga att det brukar vara veckans bästa stund. Men idag fick jag inte njuta av min sovstund. Idag ägnade jag mig istället åt att orsaka mig själv intensiv smärta, genom att premiäranvända min nya epilator. Jag blev positivt överraskad efter vad jag har hört folk säga, det gjorde såklart ont, men inte riktigt så ont som jag hade varit inställd på. Det tog en liten stund, och den fick inte riktigt tag i de minsta, finaste håren, men jag är nöjd.

Imorgon är det animevisning på Kronan, kom dit vettja! I alla fall efter klockan sju, innan dess visar vi ingen film och då är det inte lika värt. Dessutom kostar det bara 40 kr efter 19.00! Vi visar Porco Rosso och Cat soup, och den är ju bara underbar.

Inga kommentarer: