måndag 22 mars 2010

Söndagskakor

Jag ska strax iväg till skolan, sitter och lyssnar på Wovenhand och två snarkande hundar. Innan jag åker tänkte jag bara berätta lite om igår. Ida och Macca kom hit för att ha Twin Peaks-maraton (andra säsongen), och jag dör. JAG DÖR. Det är så spännande och konstigt och fantastiskt! Puh.

Men ett tag tog vi paus från tittandet för att baka de godaste kakorna i hela vida världen. Allvarligt. Jordnötsbrownies och browniefudgepaj med valnötter. Vi nästan svimmade så goda de var. Och sen svimmade vi lite för att Twin Peaks började bli så läskigt och spännande. Sen svimmade jag nästan för att jag hade så ont i magen, men det var ju tråkigt så det behöver jag ju inte prata om. Annars var det en mycket trevlig dag!

Nå. Skola nu då.

2 kommentarer:

zoraboa sa...

Twin Peaks är världens genom tiderna bästa TV-serie. Punkt. :)

Ida sa...

Omnomnom. Och det blir bara mer spännande!!!!