tisdag 30 mars 2010

Tokyo? Jag!?

Jag brukar läsa en del bloggar, förutom mina kompisars så läser jag även Fokis och Niotillfem. Inte för att jag tycker att de är så himla bra eller så, mest för att jag gillar att snoka i andra människors liv. Dessutom befinner sig både Foki och Sandra från Niotillfem i Tokyo/Japan nu, och det är ju skoj att läsa om. Själv har jag absolut inte fattat att jag ska dit. Hade det varit för två år sen hade jag förmodligen redan nu skrivit en exakt packlista och en komplett karta över alla butiker jag skulle vilja besöka, men nu är jag långt mycket mer chill inställd till vår resa. Klart att jag är helt otroligt psyched, men också mer avslappnad. Jag kommer helt enkelt ta det som det kommer. Tidigare var det liksom OMGGG KLÄDER jag tänkte på, nu är det mer... Allt. Uppleva stämningen. Se en massa folk. Vara i en jävligt stor stad sjukt långt bort i tre veckor. Se alla kända landmärken, utforska smågator, titta i butiker, gå på zoo, käka nudlar, gå ut och partaja, leva livet! Ta det som det kommer, göra vad vi vill. Ni vet när man reser bort... allt man har med sig är sig själv och sin packning. Allt man ÄR är bara sig själv. Så himla... befriande.

Bara cirka två månader kvar. Och liiite till. (GE MIG PENGAR PENGAR PENGAR)

2 kommentarer:

Ida sa...

Ååååh, jag är så avundsjuk, vill också till Tokyo!

Quarter Void sa...

Det är nice. Det kommer bli nice. Jag har har fem miljoner saker jag vill visa eller ta med er på asdlkfjalkj