lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Idag vet jag inte vad jag känner. Lite rastlös, förväntansfull, längtar till en massa saker. En angenäm känsla alltså. Var på Roya igår efter jobbet med ett gäng människor, drack öl, pratade sönder min hesa hals, berättade fåniga historier, lyssnade på ännu fånigare historier och skrattade så jag nästan grät. Roya är härmed mitt nya favvo-ställe. Livemusik, avslappnad stämning, både kaffe- och öl-möjligheter och alldeles lagom stort. Blir en favorit i repris ikväll! Nu ska jag laga påsklunch till min mamma som fyller år.

2 kommentarer:

pon sa...

Det blev ju tyvärr ingen repris. Men det var trevligt ändå! Nu vill jag ha mer svartvinbärstryffel.

Maja sa...

ja, det var synd. men det blev som sagt bra hur som helst. jag vill inte ha nån äcklig bajsbärstryffel!