lördag 10 april 2010

Kosing

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat och börjat lägga upp kläder till försäljning på Loli-forumet och Tradera. Tusenlapparna blir fler och fler på kontot och Tokyonöjen och Tokyoshopping känns närmare än någonsin! Jag håller på att gå under av resfeber redan nu. Jag kan helt enkelt inte vänta.

Andra saker som har fångat mitt intresse de senaste dagarna har varit grillade cajun-räkor, arbete med en liten kollektion till formgivningskursen (inspirerad av Tekkonkinkreet), långa linnen och leggings (!!!!), Albas första möte med ett delikat märgben och tusen drömmar om jobbet.
Nu måste jag fortsätta tjäna pengar... (Ja, jag kämpar hårt för att inte bli pengagalen! Pengar är inte allt! Men de underlättar onekligen...)

1 kommentar:

Anonym sa...

pengarpengarpengar
http://www.youtube.com/watch?v=iUTA0N8FOY8