lördag 24 april 2010

Ännu en dag

Jag känner mig... frustrerad och rastlös. Jag tror att jag behöver något mer än det här. Det känns så jävla opepp att gå i skolan. Inte för att jag har varit där på några dagar, men ändå. Så sjukt förbannat helvetes jävla skitless. Mitt liv står verkligen på standby nu. Jag gör ingenting av det jag vill göra. Sy, teckna, vara självständig. Det är klyschigt, men jag känner mig lite kvävd här. Och inte vet jag vad jag vill heller.

Jag uppmanar er att lyssna på den underbara låten nedan och fundera litegrann på livet, det ska i alla fall jag göra.

1 kommentar:

Ida sa...

Hm, vad konstigt. Jag skrev en kommentar igår men den har visst inte kommit upp! Jaja, men iaf...

Det där var något av det finaste jag hört! Nu MÅSTE jag se filmen.

Och jag tror jag förstår hur du känner. Alltså, ibland tycker jag att det bara känns som om man väntar... på att man ska få göra saker, på att nånting ska börja, påatt man ska få nån slags insikt, jag vet inte riktigt. Men jag känner igen mig i det du skriver i alla fall.