tisdag 26 maj 2009

Fierce

Nu är jag trött på att gå i skolan. Det känns väldigt träigt att gå dit nu, men äsch. Några dagar till kan jag väl klara. Jag får väl vara glad för att jag inte har känt så tidigare under terminen bara. Jag vill gå i trean och göra mitt projektarbete. Risken finns väl att jag inte känner mig lika pepp då, men just nu är jag så peppad på det att jag blir galen.

Annars har jag inget spännande att dela med mig av. Jag fick mina kläder från Algonquins igår, de är ganska underbara. Koftan är inte riktigt hundra, men väst-grejen är tusen. Hade tänkt ladda upp en bild på dagens outfit, men det var jobbigt. Och jag gillar inte att göra jobbiga saker. Tog en snabb bild här vid datorn bara, för att pimpa inlägget lite!

Nu ska jag göra chokladbollar (med mycket kaffe i!) och läsa min bok. Högläsaren är det. Men jag ska läsa tyst, det passar sig inte riktigt att läsa högt rakt ut i luften sådär. När jag var liten hade jag en kompis som inte kunde läsa tyst, han kunde bara läsa högt. Jag kommer ihåg hur störande det var när vi skulle läsa Bamse, och han satt och mumlade hela tiden.

1 kommentar:

Quarter Void sa...

den ser verkligen fierce ut!
och vad du än väljer för PA så kommer du att dö på det, jag lovar ;D