torsdag 14 maj 2009

Mantage

Ja, idag är jag inte riktigt lika frustrerad, kanske för att jag har sysselsatt mig så gott som hela dagen. Skola från åtta till fem, hem och laga mat, duscha, rita mönster och klippa tyg. Jag tänkte lägga upp någon bild på mitt kreativa kaos (som varken var särskilt kreativt eller kaosartat), men min teliofonos strejkade. Eller snarare datorn då.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig i Stockholm. När man för en gångs skull har anledning att vara lite extra fin ska man såklart vara trött på allt. Men äsch, nånting måste jag ju ha. Jag kommer väl se ut som jag alltid gör. Enkelt så. Men meet-outfiten skulle ju gärna få vara lite speciell... Hum hum. Dessutom behöver jag sminktips till modevisningen, har ingen som helst aning vad jag ska ta mig till.

Ah jaja. För att göra det här inlägget lite roligare:

Inga kommentarer: