tisdag 12 maj 2009

Ingen bra dag idag. Heller.

Blä blä blä blä blä. Det är så bläääää. Jag skulle behöva lite seriös uppmuntran. Jag känner mig totalt grå och värdelös idag. Alla andra verkar se fram emot Stockholmsresan som ett uppmuntrande avbrott från allt, jag känner mest bara för att avboka den och stanna hemma och dra något gammalt över mig. Jag är stressad över allt möjligt, som egentligen inte är så hemskt mycket när man tänker efter. Jag borde resa till Tibet och gå i bergen och meditera. Eller bara ligga och samla mig ett tag. Kanske gaska upp mig och träffa lite folk. Eller folk och folk. Är kanske varje människa ändå en ö? Kanske kanske.

2 kommentarer:

Sara sa...

klart du ska med till stockholm, sluta stressa nu. följ med mig och josephine till hagaparken, fjärilshuset & skansen istället!

varje människa tror någon gång att de är en ö, men jag vet att de inte är det.
du får komma hit och dricka en kopp té eller tre.

Quarter Void sa...

vad tusan kvinna, säg inte nåt sånt som att du inte ska åka! det är galet vad jag ser fram emot att träffa dig igen<3