måndag 25 maj 2009

Helgrapport

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om helgen, det har varit supertrevligt att umgås med mina kära vänner och det har varit jätteroligt. Mina pengar har gått åt som smör, och jag har känt mig som blerk utseendemässigt, men å andra sidan hade jag väl väntat mig det. Det brukar ju vara så. Men äsch, jag är i alla fall snäll.

Jag ska klippa av mig håret ännu mer, bort med längden upp och bak, jag kan ändå inte göra den här frillan rättvisa. Jag vet inte riktigt hur det ska bli, men jag bestämde mig när jag såg den hemska bilden på mig som kom upp på LJ. Jag ska raka bort det! Frustration.

Bilderna finns på min bilddagbok, Sellerin, som vanligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men skärp dig, du var ju asfab! D:<

Sara sa...

Du och Ylva var snyggaste i sthlm så klaga inte för i helvvetttee.