torsdag 18 juni 2009

Midsommar neråt landet

Ikväll sätter jag och Maya oss på bussen och åker till Saras stuga nere i västerbotten, för att vara där över helgen och fira midsommar. Jag ser verkligen fram emot det, det är så mysigt där. Jag gillar midsommar väldigt mycket, och att vara med sina vänner är ju alltid nice.

Apropå vänner; när jag kom hem från jobbet idag, varm, friterad och äcklig så låg där på bordet ett litet vitt paket och väntade på mig. "Vafalls?" tänkte jag och öppnade det. Däri låg ett helt fantastiskt linne med ett tryck föreställande en apa med zebrahuvud i ett träd, med ett stort blingigt dollar-tecken i ett halsband runt halsen. Helt hilarious! Det var från Tokis, som på senare tid har blivit utnämnd till min personlige ap-spanare. Världens gulligaste och snällaste ap-spanare.

Trevlig midsommar!

2 kommentarer:

zoraboa sa...

Oj, jag såg det linnet och tänkte på dig, vad kul att du fick det :D

I sa...

Vi tänker på dig!!<33
//WANO