söndag 7 juni 2009

What lovely hair you have...

På ett sätt kan det vara ganska skönt att vara så trött som jag är nu. Man kan inte tänka på något jobbigt alls, man kan knappt tänka överhuvudtaget. Vi har haft animevisning hela helgen, några höjdpunkter hade vi allt, men det var ju mycket slötid av att bara ligga och äta godis, kolla på Ghost Whisperer och skälla på besökarna. Det blir man väldigt trött av. Till råga på allt blev jag krasslig på lördagen, hes och halsond, och det blev bara värre idag. Jag kan knappt svälja alls och jag har fått en väldigt sexig whiskyröst. Jag tror att jag ska börja sjunga tunga, melankoliska ballader.

Vi såg en helt fantastisk film på lördagen. Hair Extensions/Ekusute hette den och handlade om ondskefullt hår och ett underbart hårpervo. Se den om du får chansen. Slutet gör hela filmen.

Inga kommentarer: