torsdag 4 juni 2009

South again

Igår var jag med styrelsegänget hemma hos Matilda. Vi lagade jättegod pasta och chillade framför några avsnitt av Ghost Whisperer med glass, kolasås och kakor. Just Ghost Whisperer är kanske inte det bästa jag har sett, men trevligt och avslappnat sällskap över en trevlig och avslappnad middag är ju inte det sämsta.


På skolan avslutas det. Konstigt att treorna ska försvinna och att det ska komma ettor! Spännande. Jag är precis strax klar med det som skulle bli en skjortklänning, men som blev både för liten och för kort. Jag kommer få använda den som en konstig blus-aktig sak till byxor. Men den är sjukt snygg, om jag får säga det själv. Och det får jag ju.

Maya bokade våra Berlin-tågbiljetter för någon dag sen, gratis boende är fixat och det är bara lite mindre än fem veckor kvar. Jag kan verkligen inte vänta.

Inga kommentarer: