tisdag 26 januari 2010

Fantastiska frukost

Ibland åker jag med mina föräldrar och storhandlar, för det tycker jag är roligt. Då får ju jag tycka till och handla det jag vill ha. Jag sitter redan och längtar till min fantastiska mitt-i-veckan-brunch som jag tänker unna mig imorgon när jag har lång sovmorgon. Macka med makrill, färskost och groddar, äggröra med vegetariskt bacon (test), kaffe, passionsfruktsjuice och yoghurt med godaste flingorna, blandade nötter och banan. Mmmm. Jag älskar frukost, jag blir lycklig ända in i själen när jag har ätit en ordentlig frukost. Tyvärr blir det inte ofta när jag börjar sådär okristligt tidigt. Det går ju inte att äta medan man sover.

Nu ska jag baka chocolate chip cookies. Mmm, äääätaaaa.

4 kommentarer:

pon sa...

Åhh groddar vad gott D;
När det var äcklig mat i skolan brukade jag fylla hela tallriken med groddar.

Maja sa...

mm jag äter det jättesällan, men det är verkligen supergott.

Ida sa...

Oooh, jag håller också på och bakar just nu! Biscotti ^^ det är sånt bakväder idag! Men mmm, chocolate chip cookies.... nomnom. Och frukost är typ det godaste målet på dagen.

Anonym sa...

hehe hur orkar du röra på dig efter en sån frukost