torsdag 28 januari 2010

Som en hägring

Varannan minut kastas jag mellan "fan vad jag är töntig och okreativ" till " jag kan göra precis vad jag vill i hela världen, jag är så jäkla cool och alla borde vilja vara vänner med mig!" och åter till "töntjävel".
Det är lite jobbigt faktiskt. Kom igen nu jag själv, efter sex års identitetskris kan jag väl få vara lite nöjd och glad?

Jag är ju faktiskt egentligen jääävligt intressant och spännande. Nästan lika spännande som rymden, oförklarliga naturfenomen, djupa hav och hägringar. Det är bara inte så många som vet det. En noga utvald skara, kan man kanske säga!

6 kommentarer:

Quarter Void sa...

precis min åsikt!

zoraboa sa...

Du borde byta namn till Rymden, eller Rymdmaja. Eller Spacemaster Coolio.

Maja sa...

jamen då väljer jag såklart Spacemaster Coolio!

dawwe sa...

Metal Maja funkar också rätt så bra. Iaf om man ska utgå från bilden.

Chili sa...

sv: Jo, det är sant.
Fast jag är minderårig. Får inte dricka champagne. Dessutom är det ekligt. RIKTIGA MÄN DRICKER MJÖLK!

Och åh, JAG VISSTE INTE ATT DU HAR TÅGLUFFAT. VAD FUSKIGT ;___; ÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Maja sa...

Chili: jag är också minderårig! i alla fall ett par veckor till hoho. och du får dricka mjölk om du vill, stora starka karln.

aahaha, men du är ung! du kan också tågluffa! när du vuxit till dig lite, heheheh.