fredag 20 augusti 2010

En väldigt mycket dag

Ah, det känns verkligen att jag har kommit hem! Började morgonen med ett härligt bad som jag har saknat hela sommaren. I badkar alltså. Att bada i havet älskar jag också, men vårt kära kar har jag längtat så mycket efter. Efter badet åt jag choklad. Sen klädde jag på mig lite fina kläder. Sen satt jag vid datorn hur länge som helst. Lade upp auktioner, facebook:ade. Sen brådskade jag in till stan på min "nya" jättegamla cykel som har varit min farmors. I stan träffade jag Fanny. Vi gick på Kupan och hon fyndade tyger och ett bord. Jag fyndade en glansig, smaragdgrön klänning med paljetter för 40 kr. Sen gick vi på Willys så jag fick köpa yoghurt. Sen skulle jag fika lite med Matilda, Magnus och David, men de skulle vidare så jag hann inte riktigt med dem. Jag haffade dem snabbt i dörren och fick i alla fall göra upp lite planer. Sen cyklade jag hem. Nu sitter jag i min fina klänning och lyssnar på Woven Hand. Ikväll ska jag på Musikens Makt med i alla fall Johan och kanske några andra förtappade själar. Älskade, fina, puttenuttgulliga Luleå.
Titta min fina klänning! Älska Kupan alltså.

Inga kommentarer: