måndag 30 augusti 2010

Måndag

Ja det var ju fest i lördags kväll. Jag hade som vanligt vansinniga mängder energi som bara ville ut ut ut ut ut! Jag rycktes med så mycket att jag råkade berätta typ mitt livs historia för en person som jag inte alls känner särskilt bra, i en kall hängmatta mitt i mörkret mitt i natten. Innan det åt jag torkade äpplen och pratade om Mongoliet. Vid fyra kroknade mitt sällskap och jag ba NÄÄÄ festen har ju bara börjat!! <--- True story. Sån blir jag när jag utsätts för socialt liv. Trodde inte själv att jag var ett sånt party animal, men nu har jag motbevisat mig själv.

Sen blev det söndag. Och sen blev det måndag. Jag har en dålig hårdag och min bror flyttar till Göteborg ikväll.
Nu ska jag lyssna på Erik Enocksson och gråta lite över det.

Inga kommentarer: