måndag 28 december 2009

En prisvärd måndag

Sjukt nöjd är jag idag. Var en sväng hos Matilda, sen gick jag för att göra några små ärenden. Affären jag skulle till var stängd, så jag bara slökollade i affärer tills bussen skulle gå. Jag blev först vansinnigt trött av alla människor och reor, men jag gick runt några varv i Smedjan i alla fall. När jag gick förbi Nilsons så såg jag ett par fantastiska bruna kängor längst fram i butiken. Gick närmare, och såg att det var 70% rabatt! Jag provade dem, och de satt helt perfekt. De är precis såna jag har velat ha hela vintern, och de är fodrade. Men det bästa av allt var ju priset. Från 1450:- till 435:-! SÅ SJUKT VÄRT. Så jag köpte dem såklart, och jag är så nöjd att jag håller på att spricka. Nöjd nöjd nöjd!

2 kommentarer:

Sara sa...

Gud jag älskar dem, vad avis jag blir! ett par snygga men praktiska skor. Det vill jag också ha.

Fanny sa...

Jag håller med Sara alltså. Jag vill också ha varma snygga kängor!