torsdag 31 december 2009

Nyår

Idag hade jag och Fanny vårt nyårskalas! Jättegod tårta, biskvier (som typ ingen kunde äta för att alla var veganer, lol (nu överdrev jag litegrann)), muffins och saft. Det var trevligt, men det gick så fort! Vi som peppat så pass länge inför det här, och så poff bara så är det slut och alla går hem. Och jag fick inte riktigt tillfälle att prata med någon av de jag inte kände, men jag fick prata desto mer med de som jag själv känner. Men som sagt; trevligt ändå. Fler kalas! Och mer mingel! Tycker jag.

Ah, gott nytt år allihopa! Hoppas ni får en trevlig kväll.

1 kommentar:

Fanny sa...

Jag tror inte att nån vågade äta biskvierna! Men jag åt dem, och många av de som blev över! (jag som avskyr biskvier!) http://www.tradera.com/-Underbart-Tyg-bruna-apor-lejon-RETRO--auktion_104509202