fredag 25 december 2009

Oj!

Jag fick en kamera...! Jag hade önskat mig en halv, men jag fick en hel. Nu måste jag bara förstå mig på den. Än har det inte blivit några särskilt bra bilder, men jag har ju inte riktigt satt mig in i alla fuktioner än. Så nu kommer kanske min blogg sluta vara så torr och tråkig, hoho. Glad som en lax är jag i alla fall. Fick också Inglorious Basterds av Viktor, en superfin tygkasse med hamnkranen på (luleåbor vet vad jag pratar om), en vacker ljusstake, en underkjol och lite annat smått och gott. Och en fin julafton var det. Avslappnad och lugn, inget bök och stök. Och lilla hundskrutten var lika jul-hysterisk som hon brukar, var nere och nosade och grävde bland paketen så ofta hon kunde och under själva julklappsöppnandet kastade hon sig från person till person och gnällde över att hon inte fick öppna allas paket. Hon älskar paket. Det är det absolut bästa hon vet, men det är inte pappret hon vill ha utan det som är i. Så fort paketet är öppnat är det ointressant, möjligtvis kan de innehålla något spännande, men annars är det bara själva öppnandet som är värt hennes intresse. Det är svårt att hålla undan henne när man ska öppna sina egna paket, för hon är garanterat där och flaxar.

Inga kommentarer: