måndag 27 september 2010

Gebege

Ids nog inte skriva så mycket om studieresan, är nog inte så himla intressant för folk i allmänhet att läsa. Mest nördgrejer om olika skolor jag vill gå och tjohejsan, har liksom ingen inspiratiooooon att skriva om det. Och hur kan en skapande människa som jag skapa utan inspiration!? Hallåe!? Fint var det i alla fall i Göteborg. Finast av allt var nog när Viktor visade mig och Elin bästa stället uppe på berget vid Masthuggskyrkan där man kunde sitta helt ifred på en klippa och titta ut över hela stan, lyssna på fin musik på mobilen och bara fundera tyst på saker och ting som behöver funderas på. Jag har mycket att fundera på nuförtiden. Det har jag alltid, men nu är det ännu mer. Inspiration som ska sorteras och tas omhand, händelser som ska analyseras och minnas, personer som ska tänkas på och längtas efter. Jag saknar två tjejer där ute i världen så mycket att mitt huvud snart trillar av. Jag hoppas att ni vet det!

Tills vidare tänker jag bara rita och lyssna på Ulan Bator. Eller tills vidare, tills närdå kan man undra. Tills jag får lust att göra nåt annat. Kanske prata om nåt intressant med nån. Händer ju då och då att man vill det. Ganska ofta ändå. Jag är ju ganska social trots allt.

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag saknar dig me! Fast du kanske inte menade mig men det är lugnt.

Maja sa...

Men klart jag menade dig, dumsnut!