måndag 6 september 2010

Stilla reflektioner

Ikväll sitter jag och kastar ut krokar. Vill ha någon som kan underhålla mig. Lider något alldeles fruktansvärt av en såhär tråkig måndag. Men samtidigt finns där ingen energi i kroppen att bära ut mig utanför huset för att roas. Ibland måst man ju ha tråkigt för att kunna ha roligare senare.

Åt sparrisrisotto till middag, det var gott.
Började läsa CAE idag, Cambridge Advanced English som det så pompöst heter.
Jag har haft så himla mycket kul på sista tiden.
Men samtidigt kommer den där frustrationen så lätt.
Hade en liten identitetskris idag.
Men å andra sidan.... Har haft roligare sen i somras än någonsin i mitt liv.
Så nog går det åt rätt håll!
Men jag vill hemskt gärna skälla ut någon...



Nå....




Den som lever får se!


Inga kommentarer: