torsdag 30 september 2010

Men kom igen

Idag är jag hemma och är... Ja, jag vet inte riktigt vad jag är. Sjuk är jag. Har legat och vridit mig hela natten, varje gång jag lyckades somna till litegrann så var det som att min hjärna programmerat sig till att jag skulle väcka mig själv igen. Så det gjorde jag. Varenda jävla gång jag somnade, så vips satte jag mig upp eller bara vred på mig så att jag vaknade igen. Och varje gång jag höll på att somna så började jag drömma stressdrömmar om jobbiga saker. Så var det mellan två och halv åtta, sen fick jag nog och gick upp. Darrig, stel, kall och med huvudvärk satte jag mig och betalade mobilräkningar. Sen smsade jag min handledare på praktiken och sa att detta går inte, måste vara hemma idag. Sen har jag fått sova nästan på riktigt, känner mig inte mycket bättre för det men det fick ju tiden att gå i alla fall. Kanske är jag människa imorgon igen, annars blir det jobbigt.

Inga kommentarer: