fredag 15 oktober 2010

Freitag

Underbara fredag! Åh så skönt med helg. Jag känner att jag inte orkar skriva här lika mycket längre, fast jag vill. Då och då kommer det inspiration i alla fall! Jag har bara så hemskt mycket att göra nuförtin. På måndagar går jag i skolan från åtta till fem, har teori från fem till sju och sådär. Tisdagar och onsdagar slutar jag i och för sig inte så sent, men jag kommer med all sannolikhet sitta kvar och sy hela eftermiddagarna hela året. Torsdagar och fredagar har jag skola+praktik till sex på kvällen. Sen blir det helg och det är mycket troligt att jag är på praktiken på lördagen också. Jag trivs ju med allt det här, jag gör mest roliga och givande saker så jag klagar inte. Jag får faktiskt mer energi av att göra tusen saker. Men det blir ju inte sådär jetemyke tid över till annat. Fast jag har ju faktiskt inget annat att göra, direkt. Träffa människor kanske.

Den här helgen har jag inte en enda plan. Utom att praktisera några timmar imorgon. Känns lite konstigt att inte ha någonting planerat, men skönt. Det sista jag vill ikväll är att gå på fest i alla fall. Och det ska jag ju inte. Så himla tuuuur. Jag vill egentligen mest köpa kläder. Gå ut och frysa, komma in och vara varm. Äta saker. Sova. Prata. Sova mer. Rensa i garderoben.

Idag kom Jessica Andersson och handlade jättemycket på D'Store. Det var lite lustigt. Visste inte att det var hon när hon var där, i och för sig. Har inte så bra koll på henne direkt. Men hon var väl trevlig. Handlade för över 4000, göttans.

Inga kommentarer: