lördag 9 oktober 2010

Paella i mitt hjärta

Åh, igår lagade jag, Maya och Sara paella. Det var så gott så jag hade kunnat gråta. Musslor och räkor, en massa saffran, goda grönsaker och MMMMM det var så gott så jag såg ut så här ---> ;__; Ska värma till lunch och gråta lite till. Älska goda rester.

Sen gjorde vi en fet kladdkaka. Kollade på Micmacs och den var rätt så grym. Som en blandning av Amelie från Montmartre och The city of Lost Children, det kändes verkligen att det var Jean-Pierre Jeunet som hade gjort den. Men den var riktigt värd faktiskt. Vi tog också (i princip) ett beslut. Nästa sommar ska vi tågluffa igen! Den här gången genom typ Polen, Tjeckien, Slovakien, Ungern och så vidare ner mot Grekland. Kanske tar man svängen tillbaka genom Montenegro och sådär, upp genom Tyskland och har lite roligt i Berlin! Om tid finns. FAN VAD KUUUUL. Dags att söka sommarjobb snart, alltså.

Ikväll ska jag ha feeeest. Dance dance dance!

Inga kommentarer: