måndag 11 oktober 2010

Tisdag

Pust. Idag har jag ritat färdigt mönster nummer två till projektarbetet. Det är en beige tröja som Viktor ska ha under en annan tröj...grej. Totalt kommer det bli typ fem outfits, varje med två till tre plagg var, så det kommer bli en hel del att sy. Men jag har en bra planering och tvivlar inte en sekund på att jag kommer hinna, jag har motivationen och dessutom jobbar jag ganska snabbt när jag kommer igång. Två outfits ska vara klara innan jul, och det kommer nog inte bli några problem. Jag tänker på projektet ungefär 24 timmar om dygnet eller så, det känns som att allt jag gör kretsar kring det. Och det är så grymt roligt, att göra någonting man verkligen vill göra. Känns också gaaanska så coolt att veta att jag kan designa, rita mönster och sy upp ett plagg som jag vill ha det, helt på egen hand.

1 kommentar:

sara sa...

Oj, oj! Du är ju så grym! Jag är så sugen på visningen.