torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Saker jag egentligen bryr mig om men som jag inte orkar diskutera längre:
  • Sverigedemokraterna
  • Privatisering av sjukvård
  • Vad politikerna tänker göra med Mode och Design-programmet
  • Sverigedemokraterna
  • USAs utfärdade av en terrorvarning för Europa
  • Sverigedemokraterna
Annars har det varit en vanlig torsdag. Jag har varit på D'store, sålt dyra saker, lyssnat på det eviga pratandet från min jobbarkompis Svea. Hon är trevlig. Men hon pratar omänskligt mycket! Sen har jag kört bil. Det är så himla skoj. Övade på start i uppförsbacke, gick bättre än nånsin. Grymt skönt. Blev hulken senast, när jag fick tusen och ett motorstopp. Det börjar verkligen bli mörkt tidigare och tidigare nu, och jag har faktiskt inget emot det, ÄN. Jag tycker att det är mysigt med mörkret. Gillar hösten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fickparkering

Ida sa...

Jaha men ursäkta mig då för att jag tråkar ut dig så!!!

Maja sa...

Men neeej! Hahaha. Det är inte så jag menar.Vi har haft galet tröttsamma diskussioner på skolan bara, uughghh. Dessutom var det väl jag som började?

Ida sa...

Vet inte... men alltså jag blev ju inte upprörd på riktigt fattar du väl! Har ju inte diskuterat detta lika mycket som du dock.