onsdag 20 oktober 2010

Onsdag

En kväll i vakuum. Man ska inte sova på eftermiddagen, men det är ju så skönt. Så skönt så skönt och så förvirrande och inte alls bra för karaktären. Men hallå faktiskt så har jag faktiskt färgat ett till plagg ikväll OCH rensat garderoben. Idag är det onsdag igen, imorgon är det torsdag igen. Imorgon ska jag vara på D'store igen och sälja grejer igen. Idag har jag ritat mönstret till ett par coola jeans till kollektionen, blir kanske grymt.

FAN VAD TRÅKIGT


Känner mig som en deg. På fredag ska jag dock tydligen gå på spelning. Kul! Typ alla jag känner ska dit, värsta grejen. Typ alla jag känner. Alla jag känner? När lärde jag känna en massa människor? Hej, oj, här trillar det in en massa folk i mitt liv, trevligt att råkas. Så roligt man kan ha! Och ja jävlar vad det var på tiden. Det var faktiskt min tur nu, att lära känna en massa grymma människor och gå på grymma fester och sånt. Faktiskt min tur att själv få tycka att jag är grym.

Inga kommentarer: