fredag 22 oktober 2010

Lördag

Så, jag var på spelning igår. Det var rätt så grymt. De flesta lät ganska likadant, men Magnus Ekelund och Stålet var peppiga och jädrans bra. Och inte en enda tjej på scen så långt ögat kunde nå. Man kan ju undra varför... Men, ja, äsch, bra var det. Lokalpatriotismen flödade! Och sånt gillar ju jag. Blev också bjuden på god middag efter jobbet, innan spelningen. Himla bra. Skålade för en fin höst med mycket roligt. Och så ska det bli. Ikväll ska jag tyvärr jobba lite extra på en restaurang, känns ärligt talat grymt jobbigt, för jag är lat och vill bara göra roliga saker. Men innan jobbet ska jag träffa en vän som jag inte har träffat på länge och saknat mycket! Bjuda henne på försenat födelsedagsfika... Förlåt, Macca! Efter jobbet ska det kanske vara nån fest på gång, men åh. Jag vet inte om jag pallar. Av flera orsaker. Hujedamej.

Inga kommentarer: