torsdag 13 augusti 2009

12 meningar

Sara gjorde en intressant grej som hon hade hittat på Marias blogg för länge sen. Det gick ut på att skriva 15 meningar eller små kommentarer till 15 personer, men utan att säga vem de är till. Någonting man egentligen skulle vilja säga till dem, men kanske inte vågar eller kommit sig för. Jag skrev bara till 12, räckte så.

1. Att allt kan vara sig så likt efter all denna tid, du gör mig på fjantigt gott humör.

2. Du är någon att alltid komma tillbaka till, någon som jag alltid kommer hålla hårt i, någon som är en fast punkt att slappna av hos.

3. Jag kommer alltid älska dig, men jag vet att vi själva och livet kommer förändras ännu mer. Våga släppa taget lite, då kan du ge så mycket mer.

4. Saker har blivit så annorlunda nu... Men det måste inte spela någon roll, jag vill fortfarande hitta på roliga saker med dig.

5. Du får mig alltid att må så fantastiskt bra, jag hoppas att du alltid kommer finnas där och få mig att inse vad som verkligen är viktigt. Du är viktigare för mig än vad du kanske tror.

6. Ibland känner jag att vi har ett speciellt band, du och jag, och det gör att jag känner mig så trygg och lugn tillsammans med dig.

7. Låt oss vara vänner för alltid. Önskar att vi kunde hänga mer.

8. Fundera inte för mycket!

9. Med dig kan jag vara en person som jag aldrig, aldrig kan vara med någon annan, och den är sann och underbar.

10. Jag ville så gärna ha dig nära mig, men så blev det inte. Jag vet att du kommer ha så roligt nu, och att du kommer gå långt.

11. Jag tyckte så hemskt mycket om dig...

12. Det ordnar sig. Bry dig inte om alla idioter som gör det svårt för dig.

Inga kommentarer: