lördag 29 augusti 2009

Min tur, min tur!

Nu har jag också sett Inglourious Basterds. Och den var fantastisk. Jag älskar den, njutning från början till slut! Brad Pitt gjorde sin roll som Aldo Raine väldigt bra, och Christoph Waltz var också hemskt bra som Hans Landa. Åh, bästa på länge länge länge.
Säger precis som Ylva och lovprisar att tyskarna pratar tyska, att fransmännen pratar franska, att amerikanerna pratar amerikanska och att engelsmännen pratar engelska. Tänkte förresten också mycket på snygga Mélanie Laurent. Hon är inte ful hon!


Den här ska jag definitivt se igen.

3 kommentarer:

Ida sa...

Jag vill också se den! Tarantino är alltid bra.

Quarter Void sa...

så synd på slutet bara, och jag gillar inte riktigt tarantinos våldsromantik :/

Maja sa...

älskade slutet. kände mig nöjd och tillfredsställd ;D tyckte att reservoir dogs mest var äcklig, men här funkade det bra med allt våld. det blev som... för mycket på ett bra och lite ironiskt sätt?