lördag 17 oktober 2009

Mosigt

Nu ska jag skriva ett såntdär slöinlägg. Jag kom just hem från jobbet efter åtta och en halv timmes tortyr. Klockan fem kom det ett sällskap på 20 personer som Lisa hade glömt bort, så vi fick möblera om i panik och fixa med deras bord. Resten av kvällen har bara varit kaos och galenskap. Mina fötter gör jätteont och mitt huvud exploderar nog snart. Men på förmiddagen kom det ett jättecoolt och skitsnyggt gäng och åt, de muntrade i alla fall upp litegrann. Åh vad coola de var.

Jag funderar på att kanske börja skriva om något lite mer intressant här. Men ofta när jag börjar skriva något längre om tex mina drömmar och framtidsplaner så känns det antingen bara pretentiöst eller för privat. Det är trots allt ganska många som läser här, har jag sett. Helt sjukt många fler än jag trodde, trots att jag varken lägger upp speciellt mycket bilder eller lever värsta livet nånstans eller nåt liknande. Roligt såklart, men jag förstår ärligt talat inte varför, hehe.

Nu ska jag äta choklad och se en film. God afton!

Inga kommentarer: