onsdag 7 oktober 2009

Pepp/opepp

Jag försöker packa. Det går uppenbarligen inte särskilt bra, eftersom jag sitter här. Känner mig lite opepp på kläder eftersom jag har sett att det ska regna i Göteborg... Och jag åker ju redan imorgon eftermiddag, så jag är lite stressad. Måste köpa hörlurar och hämta ut min lön också. Man kan ju inte åka tåg till Göteborg med bara en fungerande hörlur, det går ju bara inte. Ska också roa mig med Mystery Detective på mitt lilla DS, en stor påse godis och gott om tid inuti min egen skalle. Helst skulle jag vilja ha med mig en laptop och några filmer, men eftersom min egen laptop är så stor och tung och används som en stationär så är det ingen smidig idé.

På fredag har jag flera timmar att slå ihjäl innan min bror är klar på skolan, mellan elva och tre har jag för mig. Undrar vad jag ska göra då. På kvällen ska vi i alla fall ut och äta, på lördagen ska vi väl shoppa på Topshop (YES) och skrota omkring, och eventuellt gå på nåt galej på kvällen som brorsan blivit bjuden på. Hm. Vi får se. Och på söndag är det ju dags för MUCC! Jag känner mig verkligen superpeppad, hade nästan glömt att vi ska se dem. Så himla kul, det var helt otroligt länge sen jag var på konsert... Var det på Kagrra,? Det var ju en triljard år sen.

Nu måste jag packa, oj oj oj. Hej och hå.

3 kommentarer:

zoraboa sa...

Är Mystery Detective bra?
Håller på att spela Castlevania: Portrait of Ruin på DS just nu, det är väldigt bra!

Maja sa...

Ja, det är väldigt gulligt och konstigt, och det är ju alltid en bra kombination. Men ibland är det så himla konstigt att man inte har nån aning alls om vad det är meningen att man ska göra. Åh, då får jag kolla upp det!

Ichigo sa...

*kram*