söndag 11 oktober 2009

Lyckorus

Vilken fantastisk konsert. Den bästa jag varit på, helt klart. För det första så var Brew House ett tusen gånger bättre ställe än Klubben, öppnare lokal, bättre scen och så mycket bättre ljud. Och de spelade bara bra låtar, i princip. Fuzz och Fukuro no yurikago var allra bäst, sen minns jag inte exakt vilka de spelade. Ryuusei, Oz, Hide and seek, Kanariya, Ageha... Det blir bara ett blurr såhär i efterhand, men jag är så jäkla nöjd. Jag var helt inställd på att stå långt bak och bara chilla, men sen var det så roligt att trängas att det slutade med att jag faktiskt hamnade nästan allra längst fram. Fick klämma lite på Tatsurous biceps, och den mannen förresten. Han är så cool! Helt sjukt vad han passar bra i sitt långa hår och haremsbrallor, den här stilen de kör med nu är ju bara för snygg för att vara sann. Och Miya, han är ju inte heller så tokig. Det var inte så mycket folk, men det blev riktigt bra tryck ändå och det var riktigt bra stämning.

Märkte på vägen hem att min ena sko hade gått sönder under konserten, verkligen synd eftersom de är mina enda vinterskor och jag gillar dem så mycket. Hela sulan har lossnat i hälen, och jag vet inte om det ens är värt att laga eftersom de är så dålig kvalitet. Annars är jag ganska hel och ren, ingen som headbangade in skallbenet på mig den här gången. Bara en snubbe som armbågade mig i pannan men det var ingen fara på taket.

Så nöjd! Sjukt nöjd!

1 kommentar:

Ichigo sa...

Vad härligt att höra att du är så glad!! Nu kanske du kan ta ditt glada humör tillbaaka till skolan och köra görnet med sportjackan!! Tänker på dig gumman! Saknar dig!
Pusskram

ps: skicka din hemadrss nästagång du loggar in på msn!