torsdag 3 september 2009

Ännu en...

Vakuum idag. Vakuum igår. Vakuum i förrgår. Mina eftermiddagar och kvällar passerar i något slags nedstämt, slött ingenting. Jag bara släpar omkring och vill inte göra någonting alls. Jag vet inte riktigt vad som är anledningen, men jag är så trött och seg. Imorgon börjar jag tidigt med matte och engelska, känns så jäkla trögt och jag har ingen som helst motivation i hela universum att överhuvudtaget gå till skolan. Men jag kommer i alla fall gå dit, och sitta och sura mig igenom båda lektionerna. Har jag lite energi och någorlunda humör kvar så kanske jag börjar med ett litet sömnadsprojekt på skolan, eftersom jag slutar elva. Så den korta dagen kan jag väl klara av.

Ps. Köpte en såndärn regnjacka från HM idag, de glansiga, lite gummiaktiga med fina mönster som fanns för nåt år sen. De var på rea, några med Hello Kitty och en mörkblå med rosa och vita äpplen på. Den köpte jag för en hundring, mycket nöjd.

1 kommentar:

Ida sa...

Åh, kan man inte få se en bild på jackan? Lät ju ganska fint. Ha en trevlig helg, kram