fredag 18 september 2009

Fantastiska fredag

Idag klippte jag mig, och jag är fortfarande i utvärderingsfasen. Jag gillar det mycket, det är verkligen jättekort och lite spretigt och fint. Men jag är så ovan vid det, så jag har inte riktigt bestämt mig för HUR nöjd jag är. Men jag måste säga att mina ögon och ögonbryn gör sig galet bra med jättekort hår! Jag har inte lyckats ta någon bra bild på det än, men det känns lite knäppt att lägga upp en beskrivning av den nya frisyren utan att ha någon bild alls. Så jag lägger upp den här tönt-censurerade i brist på annat!


Jag har också gjort lite ärenden på stan och spenderat alldeles på tok för mycket pengar. Men då kostade ju klippningen en halv förmögenhet. Bra att jag klippte så pass kort, så får man valuta för pengarna!

4 kommentarer:

pon sa...

Mmmm lookin good! jag håller fortfarande på att spana efter frisyrer jag kan tänka mig.

Quarter Void sa...

supernice! spreta mera!

Sara sa...

skitsnyggt! dina ögon och ögonbryn gör sig ALLTID bra, de är så himla vackra. Det är fint med kort för då syns de mer!

Klara sa...

gosh du är så grymt snygg i kort hår! <3