tisdag 15 september 2009

Planer

Ja?

Ja! Klipptid på fredag.






För övrig vet jag inte hur den här helgen ser ut. Jobb på fredag, skulle kanske ha gått på Lillan och sett lite teater eller haft filmkväll med David och Macca annars, filmkväll kan jag väl ha efteråt men teatern missar jag. Inte för att jag så gärna ville se den, men jag tänkte knyta lite kontakter, typ. På lördag jobbar jag också, men då har vi fått biljetter till premiären av "Måsen" på Norrbottensteatern som jag hemskt gärna vill gå på. Och jag vet inte om någon kan ta mitt lilla kvällsskift, så jag vet inte alls hur det ska bli... Jag önskar att jag var rik och inte behövde jobba.

Jag har bokat biljetter till Göteborg för att hälsa på brorsan och gå på MUCC förresten. Om konserten blir av, hum hum. Känns spontant bara som att de inte kommer sälja nog med biljetter, men jag kanske bara är paranoid. Resten av helgen ska vi gå på Topshop, prata om alla idioter i världen och bara hänga. Det kommer bli mycket trevligt.

2 kommentarer:

pon sa...

OJ klippning, jag blev lite avundsjuk. Fast jag vet ju ändå inte hur jag vill klippa mig. Det är knepigt.

Maja sa...

klipp samma frilla som jag!


eller nej. gör inte det.


Haha! Jag kommer bli klippt före dig! Pilutta dig!