måndag 14 september 2009

Ris och ros

Blubublururb. Idag har jag mycket att hålla reda på. Tvätta kläder, städa, göra läxor, sy, tvätta hår. Dessutom börjar min kreativitet svalna ganska rejält och min inspiration till min egen stil är ungefär noll. Jag är farligt nära mysbyx-träsket. Jag vet bara inte vad jag vill ha för kläder, alls. Det är inte som att jag har svårt att välja bland stilar och sånt, utan bara... Det finns inget jag känner att jag vill ha på mig. Tråkigt när det blir så.

Idag kallade rektorn för min linje och rektorn på Hackspetten till ett litet krismöte med matte b:arna i min klass. Tydligen är vi så många som har klagat på vår lärare att de vill hjälpa oss att göra något åt det. Jag blev glatt överraskad, det är ju ganska nice att de reagerar redan nu innan det gått så långt att folk verkligen hoppar av.

Inga kommentarer: