fredag 4 september 2009

Röj

Jag har just kommit hem från en middag med mina föräldrars vänner. De kommer väl fortsätta halva natten, men jag orkade inte stanna längre. Inte för att det var tråkigt, för det är det aldrig. Jag gillar verkligen att vara med på deras fester och middagar, de är verkligen roliga och har massor att prata om. Dessutom brukar det serveras mycket god mat.

Men jag är fortfarande helt galet trött, vid nio började det klia i ögonen och jag ville bara hem och sova. Kanske har jag kvar lite förkylning eller så är jag bara lite urvattnad. På vägen hem cyklade jag förbi tusen och ett gäng ungdomar i min ålder som skulle ut på galej. Det skulle jag aldrig orka. Åker hem, tar på mig tofflorna och bloggar istället. Too fast to live, too young to die. Det är jag i ett nötskal.

1 kommentar:

Sara sa...

Haha, åh, men ikväll, då blir det senare än nio!