söndag 20 september 2009

Kladd

Idag är en väldigt o-härligt seg dag. Bara kletig. "Det känns som att hjärnan klibbar sig fast vid kraniet", för att citera pjäsen igår. Som för övrigt var bra, men inte superbra. Det var Tjechovs "Måsen", en inte så hemskt orginell, men väldigt tragisk historia om folk som blir kära i varandra, misslyckas med saker och dör. Den var som sagt bra, men det saknades lite djup på nåt sätt. Jag är för trög i skallen för att ge mig in på nån djupare recension, men vem bryr sig ändå?

Jag hatar sånahära dagar, allt är bara långsamt och tråkigt och jag har ingen lust att göra någonting alls. Jag längtar till skolan imorgon, då får man i alla fall lite struktur. Väldigt lite i och för sig, eftersom jag börjar vid tio och slutar halv tolv.
Nån som har lust att fika i veckan?

Inga kommentarer: