måndag 28 september 2009

Tugg tugg tugg

De senaste dagarna har jag bara känt att allt jag skriver på bloggen blir irriterande och pretentiöst, men det är väl för att jag i allmänhet känt mig lite taggig. Det är så himla mycket tugg och tjat överallt hela tiden, en massa jobbigt grejs som jag bara vill bli av med. Jag är lite skoltrött, matten ska jag inte ens prata om för den går raka vägen åt helvete, och engelskan är så vansinnigt sövande. Jag vill liksom inte sitta i det där kvava, trasiga, fula klassrummet med alla fjortisar från handelsprogrammet och gnaga om en massa oregelbundna verb. Oregelbundna verb! Vi går trots allt inte i åttan längre, nu kan man väl få slippa de där jäkla verben som jag redan har kunnat i några år? Det är så tråkigt, jag vet inte hur jag möjligtvis ska kunna hålla mig vaken på lektionerna hela skolåret ut. Men så är jag ju lite gnällig också. Jag ska nog flytta ensam upp i bergen tror jag.

2 kommentarer:

Sara sa...

visa att du redan kan det ni håller på med i engelskan så kanske du får en annan uppgift. jag slapp typ hela engelska b för att vår lärare insåg att jag redan kunde allt.

Ichigo sa...

Välkommen till 2an på MD =)