tisdag 15 juni 2010

Tokyo dag 11?

Uhhbluuurhk. Jobbigast väder idag. Det började med jättemycket sol och varmt, så vi åkte och kollade på lite trädgård. Jag hade på mig mina fina nya skor, men sen blev det så varmt, klibbigt och ont i fötterna så vi åkte hem och bytte om lite. Sen åkte vi in till Shinjuku, käkade middag, tog purikura och shoppade lite. Två par strumpor från Vivienne Westwood och en supertöntig present till min familj blev det. När vi vandrade runt som bäst i Shinjuku så började det regna. Opeppt. Så vi drog hem igen. Överhuvudtaget inte världens mest peppade dag, både Sara och Ylva har varit lite låga, samtidigt som jag har sjuka mängder energi och far runt som en liten iller. Dålig timing! Men till helgen, då jävlar...! Ehe. Karaoke, izakaya, mer karaoke och en massa skoj. Förhoppningsvis. Om peppen återinfinner sig. Men det måste den helt enkelt göra.

Over and out.

Inga kommentarer: