lördag 19 juni 2010

Tokyo dag 15

Godmorgon Sverige. Idag är det tydligen kungabröllop, men det är låååångt bort härifrån. Vi ska på Current ikväll och "Party Hard" som det heter. Tja, det blir väl alltid hård fest när vi tre rullar in. Nu klistras det ögonfransar, sprayas hår och väljs ut kläder här i lådan, och det kommer säkert bli jätteroligt ikväll. Idag har vi inte gjort någonting egentligen, gått på 100-yens-affär och köpt dumma saker, ätit pasta som vi lagat själva (!!!) och inget viktigare än det! Men det är skönt att ta det lungt också, helt klart. Jag vet att jag har sagt det många gånger nu, men jag förstår inte hur jag ska kunna åka hem härifrån. Verkligen inte. Jag kommer sakna allt så himlarns mycket, tänk att inte kunna ta purikura när man vill, sjunga karaoke, besöka izakayor, käka curry, köpa yoghurt på Family Mart! Gah. Det vill jag inte tänka på mer. Ikväll äreju feeeest!

1 kommentar:

zoraboa sa...

Men när ni är ute och partajar måste ni tänka på Victoria och Daniel (Eller är det Robert från boxer-reklamerna?). Och gärna klä ut er till brudparet+präst och försöka återspela bröllopsceremonin som ni tror att den såg ut. Jag litar på er.