lördag 21 november 2009

Lördag

Jag kom ganska nyss hem från jobbet. Trött! Det var helt groteskt mycket folk, men så fick vi mycket dricks också. Och jag skar mig på ett glas, buhu. Jag skulle bära tre glas i ena handen, och ett av dem gick bara sönder när jag lyfte. Dum som jag är fick jag ett ryck att jag skulle fånga det trasiga glaset i andra handen... Det hade ju kunnat gå ganska illa, men som tur var var jag för sölig och fick inte tag i det ordentligt, utan jag skar mig bara lite lite på två fingrar. Men det kom bloood.

Och tidigare idag var jag på en liten anti-nazistisk... grej... på stan. Jag missade en del, men jag hörde några tal i alla fall och det kändes ju bra att bara vara där och typ bry sig litegrann i alla fall.

Nu vill jag bara göra trevliga saker. Se bra filmer, adventsfika, dricka kaffe, sy, mysa. Tillsammans med trevliga och bra människor (som inte borde ha vänner som dummar sig för hon är alldeles för bra för det). Och så får det gärna bli december.

Inga kommentarer: